In termen de 30 de zile de la primirea comenzii trebuie sa completezi formularul de retur.Click aici!
De asemenea ne poti scrie la adresa de email contact@accesorii-euroama.ro sau ne poti suna la telefon 0743903715.
CONFORM LEGISLATIEI IN VIGOARE RENUNTAREA LA CUMPARARE ESTE APLICABILA DOAR PERSOANELOR FIZICE.
Cazul 1:Doresti sa faci retur si sa primesti banii(doar in cont bancar)
Pasul 1:
Impachetezi produsul de returnat cat mai bine, iar noi vom trimite curierul sa-l ridice.
Daca produsul returnat ajunge la noi intr-o stare in care nu mai poate fi revandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a refuza returnarea contravalorii produsului returnat.(conform O.G. 130/2000)
Pasul 4:
Te contactam in momentul in care ajunge coletul la noi.
Pasul 5:
Iti vom transfera banii in cont, inclusiv taxa de transport daca:
- ti-am trimis alt produs decat cel pe care l-ai comandat
- produsul comandat a fost deteriorat la transport
- produsul comandat are defecte de fabricare
Iti vom transfera banii in cont, mai putin 19.98 RON taxa de transport(tur-retur) daca:
- ai comandat gresit produsul, dar nu vrei inlocuirea cu alt produs,sau nu avem in stoc un alt produs pentru inlocuire
- nu iti mai place, nu mai vrei produsul comandat
- vrei ca produsul comandat sa aiba anumite caracteristici nespecificate in descrierea sau caracteristicile de pe site
Durata estimativa transfer bancar 3-5 zile lucratoare din monentul in care primim coletul de la tine.
Cazul 2:Doresti un alt produs decat cel comandat
In cazul in care ai comandat gresit un produs si doresti inlocuirea cu un alt produs trebuie sa stii ca se va percepe o taxa de 15.99 RON(doar trimiterea noului colet).Aceasta taxa se perpece si daca ai beneficiat de transport gratuit in cardul unei comenzi cu minim 2 produse.
Daca noul produs este mai scump vei plati diferenta, daca este mai ieftin vei primi diferenta de la noi.
Pasul 1:
Completezi formularul de retur, sau ne contactezi la adresa de email contact@accesorii-euroama.ro sau la telefon 0743903715.
Vom stabili impreuna ce produs/e doresti sa iti trimitem.
Pasul 2:
Impachetezi produsul comandat gresit cat mai bine, iar noi vom trimite curierul sa-l ridice.
Daca produsul returnat ajunge la noi intr-o stare in care nu mai poate fi revandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a refuza returnarea contravalorii produsului returnat.(conform O.G. 130/2000)
Pasul 3:
Te contactam in momentul in care ajunge coletul la noi, si iti vom trimite produsul dorit.
IMPORTANT:In cazul comenzilor cu deschidere colet,verifica produsele in momentul livrarii, orice reclamatie ulterioara conform careia coletul a ajuns deteriorat este nula.